فضای مــجازی

این فضارا بهتر بشناسیم

این فضارا بهتر بشناسیم

آداب و شیوه استفاده از شبکه های مجازی

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ

شما چقدر در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟ تقریبا سه نفر از هر چهار انسان بالغ آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند. گروه سنی ۲۹-۱۸ با مجموع ۹۰ درصد، بزرگ‌ترین گروه سنی استفاده کننده از شبکه های اجتماعی است. فیسبوک با ۱.۲۶ میلیارد نفر کاربر، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است. هدف اصلی استفاده از فیسبوک ایجاد ارتباط میان دوستان و اعضای خانواده است. فیسبوک همچنین ابزاری است برای به اشتراک گذاری عکس، ویدیو، آهنگ و داستان. توییتر، لینکداین، یوتیوب و اسنپ چت هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که هر کدام برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مهم‌ترین نکته، شما همیشه باید مراقب اطلاعات شخصی خودتان باشید. هیچ وقت اطلاعات خصوصی خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک نگذارید. همیشه اندازه سن خود رفتار کنید و سعی نکنید خود را بیشتر از حد واقعی جذاب نشان دهید. فقط موارد مهم را به اشتراک بگذارید. احتمالا برای دیگران اهمیتی ندارد که شما هر روز چه کار می‌کنید و کجا می‌روید. باید قبل از تگ کردن دیگران، از آنها اجازه بگیرید.

برای اینکه مطمئن شوید به بهترین شکل ممکن از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنید، سری به کلاس‌ها و منابع آنلاین بزنید، یک چک لیست درست کنید از مواردی که می‌خواهید از حضور آنلاین خود به دست آورید.

به سایت های آموزشی و خبری هم سری بزنید تا وقتتان بیهوده در شبکه های اجتماعی تلف نشود،سعی کنید برای اینترنت و استفاده از آن وقت بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
رسول خیراندیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی